Tuesday, March 22, 2011

Tart buah



Order daripada Alien untuk hantaran hatinya pada suami tersayang.
Tengok tart ni pun dah kecur, belum makan lagi ek. Tapi insyaAllah sedap. Kenapa mama cakap macam tu, sebab crust dia ragup dan harum, filling kastartnya manis-manis buah dan bila tergigit buah yang segar diatas lagilah...mak aiii bila makan nak lagi, nak lagi..Kalau hidang pada anak-anak dan suami sekejap je licin :)

2 comments:

wah dh pandai buat crust :)

tak pandai lg...orang yang nak terpaksalah aku berusaha mencarinya...

Post a Comment