Tuesday, March 15, 2011

Bengkel Asas Membuat Coklat..13 Mac 2011








Alhamdulillah...kelas pertama coklat yang berlangsung pada 13 Mac 2011 di studio Pohon Minda, Taman Mawar, Pasir Gudang dapat dilaksanakan dengan jayanya. Tahniah dan terima kasih kepada Ita ( class mate mama dulu), Wani dan Kak Hana atas kesudian menghadirkan diri, dikala orang lain sibuk dengan Majlis kahwin, bercuti dan Jom Heboh. Semangat betul mereka untuk menuntut ilmu. Semoga selepas ini ilmu yang diperolehi boleh menggembangkan lagi perniagaan bakery masing-masing. Kepada rakan-rakan yang telah telefon dan tidak dapat mengikuti kelas coklat kali ini, insyaAllah pada bulan April akan datang kelas susulan kedua di tempat yang sama.Berikut adalah maklumatnya

BENGKEL ASAS MEMBUAT COKLAT KALI KE-2
Tarikh: 9 April 2011
Masa : 2.00-5.30pm
Tempat :Studio Pohon Minda
Taman Mawar, Pasir Gudang
Yuran: RM98 sahaja

BENGKEL ASAS CUP CAKE DAN BUTTERCREAM
Tarikh: 10 April 2011
Masa : 2.00-5.30pm
Tempat :Studio Pohon Minda
Taman Mawar, Pasir Gudang
Yuran: RM120 untuk kehadiran seorang
RM98 untuk kehadiran 2 orang dan lebih

untuk maklumat lanjut sila hubungi :
Mamanur: 0197655837














4 comments:

aaaaaaaaaahahaha...mcm mane muke aku leh ade ni...patutnya badan je.aku nk letak gambo coklat je kat blog aku tp takde yg cun2 lak aku amik...nk tunggu aku buat sndiri baru amik gambo ntah bila...pinjam gambo coklat ko ble..ehehe...anyway good luck utk ko...and thanks for sharing :)

Hehe...dah belajor tu mesti kena cuba, baru best ta. Cuba buat satu bar dulu. Lama-lama nanti enjoylah. Ambik jelah gambo ni..buat kenangan bersama hehe..Oh ya lupa nak inform coklat yang bawa balik hari tu dah habis ke? klu habis baguslah..kalau ada lg better simpan kat luar drp peti ais lebih sedap dan tidak keras. Thanks eh kasi support kat aku, next time kita buat kelas lagi..aku nak belajar lukis gambo kartun tu dgn ko. Kita leh tukar-tukar ilmu :)

za aku amik satu gambo coklat hantaran ko.ble..?ehehe....buat update kat blog kek aku.coklat aritu aku je dok mkn.aku ni gila coklat.makanlah sbiji2 takut habis.yg lain tu simpan utk anak2 aku.jumaat baru dorang balik dr umah mil aku.ooo ble je nk blajar...anytime... :)

boleh ambillah..aku halalkan, hehe2...tak sabor pulak nak belajar lukis kartun ni :)Aku turun Jb lagi bulan April nanti.

Post a Comment